julafton

... helt jävla nöjd!.

Först åkte vi till Järvsöbaden och åt julbord där, det var gott men det var jätte mycket mat. Efterätten var godast såklart! Sen åkte vi till Gammel farmor och gammel farfar, då fick vi pengar av dom i julklapp, vi var där ett tag och pratade med dom sen åkte i hem till morfar och kollade på disneyjul eller vad det heter med Kalle anka och det där, sen kollade vi på kan du vissla Johanna. Efter det vart det julklapps öppning, jag fick en ROSA kamera, högtalare+bas till datan, smink, hudprylar, SMÅSTADLIV 2! och massa mer, vi har ju firat jul 3 gånger. Imorgon kommer det bilder sen idag och bilder på allt jag har fått!
Nu har jag inget mer att skriva om, men mina högtalare är GRYMMA och min kamera med!

Ciaaaao!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0