pluuuuuuuuuuugg....

Har pluggat idag med.. Har iallafall gjort klart engelskan där jag skriver om filmen Twilight♥ sen har jag skrivit om praktiken på engelska, nu återstår bara en hel dag med bara arbeten hemma hos frida imorgon och då jävlar ska jag bli klar, så jag blir ledig på fredag!. Kollade alla p julkalendern imorse ?haha. På fredag ska jag iallafall på järnvägs med tjejorna och fira Anja som fyller år och Towa som har fyllt! sen på Lördag åker jag och Catarina till gävle säkert någon mer som ska med också.
Nu sitter jag och lyssnar på julmusik man får sån feeeeeeeeeeeling av det, eller jag började ju lyssna på julmusik i sommras..haha.

skriver mer imorgon. Nu ska jag duscha,städa lite,fika,kolla på tv och sen ska jag välja kläder tills imorgon.

har fortfarande beslutsångest hur jag ska göra med håret, ska iallafall färga innan nyår men brunt eller ljusare, page eller vanligt. Någon måste hjälpa mig !

Sweet dreams ♥ or a beautiful nightmare.




                                                                                                                                    Iwant your love
                                                                                                                               I don´t wanna be friends.

Kommentarer
Postat av: jimmy

Bara för att jag har fixat en ny blogg :D

2009-12-01 @ 21:28:50
URL: http://jimmyhagg.blogg.se/
Postat av: cattis

du vet hur jag tycker att du ska göra med håret! =)<3

2009-12-02 @ 17:31:30
URL: http://catarinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0