Tisdag

sista tisdagen det här året. Igår var jag i Gävle, kom dit klockan tio på morgonen och vi gick tillbaka till varje affär kanske tio gånger för att vi inte kunde hitta något... Vi kunde inte åka hem utan att ha handlat någonting, så vi var lite småsura sådär... Men sen när klockan var halv tre kanske så hittade vi lite saker inne på Gina, jag köpte
två randiga tröjor : Gina
en tubkjol: Gina
en B:H : H&M
BOBBYS hårspray : kicks
Blev inte så mycket mer. Sen satt vi i gallerian nian och kollade på killar snyga killar med backslick(?) innan vi åkte hem med tåget som var en halvtimme försenat?! Men det gick ändå. Idag har jag inte gjort så mycket, sov till halv elva, kollade lite på tv sen målade jag naglarna och fixade mig, sen knäppte jag lite kort på det jag köpte igår och dagens outfit som jag kanske hinner lägga ut senare ikväll.. Nu snart ska jag äta mat. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra med jag hittar väl på något roligt, eller jag tror att jag ska färga min hårförlänging som för tillfället är blondt och jag är brunett, jag vill kunna ha den på nyår iallafall..

Ciaaao

Kommentarer
Postat av: jimmy

vi kollade på snygga tjejer* :)

2009-12-29 @ 20:32:24
URL: http://jimmyhagg.blogg.se/
Postat av: SVAR

du gjorde det, vi kollade på killar.

2009-12-30 @ 10:51:27
URL: http://linneajjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0