waaaaaaaah.

är iallafall klar med Engelskan,spanskan och snart HK:n nu, ska lägga mig i sängen och forstääta jobba lite med Lag och Rätt sen ska jag läs Twilight♥ jag är kääär i den boken. Imorogn ska vi iallafall ha två prov ett matte.. och ett engelska nationella, som man igentligen har i nian så jag förstår inte varför vi ska göra det?. Imorgon ska vi köpa present till Anja som fyller år imorgon, då ska vi till järnvägs. Måste bli klar med allting imorgon, ska jobba som en jävla GNU har jag bestämnt mig för ! för nu jävla ska det bli färdigt någon gång. och jag måste göra en dikt till julavslutningen men jag vill inte vinna(kommer inte vara sån stor chans) för dom ska läsa upp den på våra nobellmiddag för hela skolan och hur pinsamt är det inte att gå upp på scenen för alla och ta emot ett pris och sen läser dom den. Men nu ska jag fortsätta med att göra någon nytta så skriver jag mer imorgon.


  Alla borde läsa, ME ♥ Edward Cullen!

Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0