lördag.

Var och åt pizza med Hedda,Catarina,Frida och Towa igår sen kom Mia dit då satt vi där en stund och pratade. Då kom Anna, Felicia och Sofie dit, då gick vi ner till station och väntade på bussen. Då kom Petra,Emelie,Fanny och anja så åkte vi med bussen till bollnäs för att gå påTranan, det var superkul som vanligt!
Vi dansade nästan hela tiden. Klockan 01.00 kom Heddas mamma och hämtade mig hedda mia och catarina, vi somnade i bilen allihopa tror jag..
Somnade direkt när jog kom hem sen vaknade jag runt 11 i morse. Tack för kvällen alla ! ♥

Ikväll ska jag vara med frida och vi ska kolla på film men vi vet inte vilken, något förslag? 
 






Veckans inköp:


 Silver shampo 165:-
Lösögonfransar  65:-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0