Nattmatch.

Godmorgon.

Kom nyss hem till pappa och ska snart kolla på en filmför jag är dö-trött. Igår var jag hos Catarina med Shelton,Frida och Djara vi kollade på två filmer, The uninvited och amusement två helt sjuka filmer. Sen vi halv elva åkte Djara hem då kollade vi lite på little miss sunshine sen började vi att fixa oss, vid halv ett så gick vi ner till bibblan och mötte upp penny och klara, sen så gick vi till postplan där alla var. Kvart i ett började vi gå upp mot IP det var typ 30 stycken eller mer som gick tillsammans, sen när vi kom till IP så gick vi runt lite och vid halv två började matchen tror jag..Ljusdal förlorade iallafall, typ vid klockan tre gick vi hem till catarina igen sen vid halv fyra så gick jag hem och sov.Idag ska jag nog vara med shelton sen vet jag inte om jag ska följa med till ÅRE eller om jag ska stanna hemma, vi får se.

Skriver typ samma saker i varje inlägg nu och det är därför jag har inget att skriva om, ni får stå ut med det.

    sweet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0