Måndag

Skolan idag var som vanligt, hade idrott på tennis-hallen, det gick sådär.haha.
Efter det var jag med Sandra, vi gick ut och åt innan träningen, Catarina var också med men hon satt bara och åt av min mat ;)
Sen gick vi lite på köpingen, jag la undan ett par jeansleggings som jag ska köpa imorgon.
På träningen idag hade vi styrka kondition, tror jag, det var ganksa jobbigt, specielt armhävningarna, jag kan ju bästan inte gör en? då skakar hela kroppen på mig, haah.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, jag har iallafall spanska efter skolan.

Det här är mitt 200:de inlägg, fränt va?

Skriver nog lite mer sen för nu ska jag nog gå och ta lite fika sen ska jag sova.
Jag är jätte trött eftersom jag inte har haft någon sovmorgon den här helgen pga Konfirmationen..
Så jag tänker gå och lägga mig tidigt ikväll, typ halv 11.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0