Måndag

Kom nyss ut ur duschen. Idag började vi 09.20 sen gick vi till 13.00 och då hade vi idrott, vi har delat upp klassen i två delar nu och det tycker jag är ganska bra iallfall! När jag slutade kom Sandra och mötte mig, då gick vi hem till mig och åt varma mackor och kollade på johan falk, sen klockan 18.00 åkte vi på fotbolls träning, den var rolig idag, dom filmade till och med oss, en och en fick skjuta 4 skott på målet medans våra tränare filmade oss. Nu sitter jag framför TV:N och kollar på spårlöst.  Nu hinner jag inte skriva mer för jag ska kolla klart på det sen ska jag läsa och sova.
Men vi hörs imorgon!

Puss


Kommentarer
Postat av: alexandra

hejsan:) såg att du tävlade om moyanacorigan smink på millahs blogg. nu är det så att även jag tävlar ut sånt smink, och det är inte många som deltagit. så snälla va med! :)

klicka dig in hos mig så kommer du direkt till tävlingen som dessutom avslutas ikväll eller imorgon:)



kram byalexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0