Snart helg !

Wihoo, nej min helg kommer bli toppen...
Nu ska jag iallafall lägga mig och läsa, det är helt sjukt. Förut läste jag aldrig jobbade inte så mycket med skolarbeten hemma heller.. Men nu sitter jag nästan varje kväll med skolarbeten och sen när jag lägger mig läser jag en bok/tidning. BRA LINNEA, BRA!
 just nu läser jag lite till av Sandor slash Ida, jag tycker den är bra faktisk, jag tyckte att den var enormt seg i början men när man har läst ett tag så fastnade man nästan i den.. jag läste
över 70 sidor på en kväll, och det är verkligen inte JAG, haha jag brukar tappa tålamodet efter kanske 10-15 sidor.
Jag har börjat blivit jätte trött på kvällarna, kanske är för att jag somnar så sent, men först är jag jätte trött.. men sen när jag lägger mig i sängen så går det inte att somna, det är konstigt. Sen när jag vaknar så snoooozar jag klockan i typ 40 minuter sen blir det stress stress stress.. 
Så nu ska jag lägga mig i tid så kanske jag hinner upp lite tidigare imorgon.

Jag skriver nog ingenting imorogn på dagen, men när jag kommer hem på kvällen kommer det nog ett inlägg, annars kommer det på Lördag.
sweet dreams ♥

    Det var ett tag sen jag såg filmen, så det kanske är dags igen snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0