spanska

Blev äntligen klar med den!
Nu är jag nästa klar med allting sen förra tre-veckors, så himla skönt!
Det är jätte bra att vi har hemstudiedag varje torsdag tycker jag, för då hinner man jobba ikapp om man ligger efter och arbetena bli klar mycket snabbare så hinner man göra mer saker på kvällarna än att bara sitta med läxor hela tiden, men det blir läxor för det mesta ändå.
Nu är klockan halv elva och jag tänkte lägga mig, kanske läsa veckorevyn eller kolla på en film, får se vad jag orkar.
Jag har börjat använda ansiktsmask 2 gånger i veckan och ansiktet blir lent som en babyrööööv, haha.
Imorgon tänker jag göra en HISS och DISS lista, om jag kommer på vad jag ska hissa och dissa såklart.
Men då skriver jag mer imorgon, för nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i min säng.
Goodnight ♥

Kommentarer
Postat av: julia steggo

riktigt söt bild! :)

2010-02-22 @ 22:54:02
URL: http://juliasteggo.blogspot.com
Postat av: SVAR

Tack! :)

2010-02-22 @ 22:55:49
URL: http://linneajjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0