Sweet dreams

Nu ska jag lägga mig och läsa klart boken, när jag låg i badet hann jag läsa 45 sidor, kanske hinner md 30 nu innan jag somnar, who knows? haha beror väl på om jag har orket, men det hoppas jag!
Imorgon tänkte jag faktiskt inte ställa klockan förrns 07.00, orkar inte gå upp 06.30 varje dag så då blir det en liten sov morgon ;) haha, nej men då hinner jag inte blogga iallafall, men det gör jag ju inte ändå så. Men efter skolan så åker jag nog hem, pluggar lite också kan jag slänga in ett inlägg då och då? det blir great. Nu måste jag börja att läsa, men vi hörs imorgon gör vi!

Goodnight!

  inläggen blir roligare med en bild till, ellerhur? så då får ni en ganska gullig bild på mig och sheltiiin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0