Tisdag

har inte hunnit blogga idag eftersom jag har stannat på skolan efterskolan och jobbat med spanskan, sen när jag kom hem åt jag sen åkte jag till backen med Klara, det var några snorungar där som sprutade ner oss med snö när vi satt ner, eller dom var väl runt 17, men iallafall så kom vi på att det är danskarna som var i backen som är våra kompisar, haha!
Men nu tänkte jag kolla klart på RAISE YOUR VOICE, den är väl ganska bra + att det är en supper snygg kille med i den ♥

Jag skriver nog kanske lite mer sen, annars skriver jag imorogn innan jag ska på gudstjänst i kyrkan, jag orkar seriöst inte med det nu.. men jag är nog så illa tvungen, aja nu ska jag inte tråka ut er.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0