Tisdag

ÅH! jag får psyk på blogg.se, jag skrev nyss ett ganska långt inlägg men såklart så försvinner allt innan jag hinner publicera det! hände precis lika dant igår...

Iallafall, har inte hunnit bloggat idag för jag stannade på skolan idag och jobbade lite spanska, sen när jag kom hem åt jag sen åkte jag till backen men Klara. Det var några snorungar där som sprutade ner oss med snö när vi satt ner, eller dom var väl runt 17 kanske..
Men vi kom iallafall fram till att det var danskarna som var i bakcen som var våra vänner, haha.

Nu ska jag kolla klart på RAISE YOUR VOICE, ganska bra film + att det är en as snygg kille i den.

Men nu ska jag inte tråka ut er, skriver nog mer sen eller imorogn innan gudstjänsten, jag orkar seriöst inte med den nu. Jag får väl göra ett försök iallafall, är så illa tvungen.

Nu hinner jag inte skriva.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0