Tisdag

Var det bara för min blogg.se krånglade igår? Jag hade tänkt att slänga in ett kort inlägg men då stog det ERROR när jag anslöt till blogg.se, men nu fungerar det ju ingen iallafall! Idag på skolan åt jag årets första semla! den var ganska god faktiskt, efter skolan så stannade jag och fanny för vi hade x-tra spanska. Nu sitter jag här, ska snart äta lite mat sen ska jag möta Klara. Ikväll ska jag nog at ett bad och läsa klart dom sista sidorna i sandor/Ida, sen ska jag nog plugga lite men det jag har kvar sen förra 3-veckors!

Imorgon ska jag och Klara göra klart våran läxa som vi fick på  konfan, det är något om gud tror jag, haha. Jag trodde man konfrimerade sig innan examen, men vi slutar tydligen i augusti? och inte bara det, vi ska vara i sturms i 2 veckor innan!

aja.. nu ska jag plugga lite, skriver nog kanske mer sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0