trååkigt..

OS är på TV:n men jag har ingen lust att kolla, vissa dagar är det roligt, andra dagar är det bara drygt.
När jag har tråkigt brukar jag gå in och läsa andras bloggar, men det är verkligen INGEN som har uppdaterat nu..
så jag vet inte vad jag ska göra :/
jag får väl kolla på en film eller nått.
Imorgon ska jag till skolan, sen kanske jag ska vara med Frida, på kvällen ska jag i alla fall på någon mässa i kyrkan. Jag orkar inte förra gången vi var där var det tråkigt.
På lördag är det heldag med fotbollen, först träning klockan 10.00-11-30 i guess.. sen ska vi laga mat från 12.00-13.00 och efter det ska vi ha teori eller vad det hete från klockan 13.00-17.00.
Jag åt nyss en semla i alla fall! :) det var ju i alla fall ganska roligt.
Orkar inte bygga upp naglarna idag, dom får se ut som skit i en eller två dagar till. Jag vill göra gelé-naglar, men det tar sån tid. Förra gången jag gjorde det tog det runt tre timmar, och då målade jag dom inte ens!
Jag ska göra en HISS & DISS lista idag innan jag går och lägger mig. Efter den här veckan ska jag bara göra dom på fredagar för då blir dom lite längre och då är det ju fredag, då är man alltid på bättre humör, i alla fall jag :)
Blev inte så jätte långt inlägg nu, men det är inte mina andra heller. Inte så intressanta heller. Men jag uppdaterar i alla fall, det är väl huvudsaken?
kanske ska fixa dit nått strass på naglarna nästa gång jag gör.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0