Are you down down down down doooooooooown

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, förut brukade jag aldrig läsa typ men nu har jag börjat läsa ganska mycket, efter att vi har haft böcker som vi ska läsa i skolan. Det är ju bra att jag har börjat läst iallafall, så jag lär mig något.. skojade, jag är  faktiskt duktig i skolan (a´ , imorgon kanske jag hinner skriva något efter skolan, för klockan fem har jag utvecklingssamtal, så om jag inte hinner innan så skirver jag efter det.
Seriöst, jag har börjat blivit jätte jätte aktiv nu, uppdaterar ju nästan 5-10 inlägg om dagen! bra för er ! :)


Blir en bild på Rihanna för jag sitter och lyssnar på hennes låt, russian roulette. Den är sjuuukt bra.
+++ att Rihanna har sjukt bra stil, sometimes.

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0