daaaaaamn so sexy bitch

är hemma hos pappa nu, ikväll ska jag vara med frida, catarina och sandra, fun.
det är fan 20- ute, okej inte riktigt men det känns som det. Jag fattar inte, det har inte varit en varm dag i vinter, et brukar det vara. Vid påsk men ändå...
aja nu ska jag inte tråka ut er med värdelösa inlägg bara för att jag har så tråkigt, men snart kommer pappa hem då ska vi äta taco, mummsigt!
Skriver mer senare, det brkar alltid bli att när jag skriver ( "skriver senare"  skriver mer imorgon, godnatt.") så kommer jag nästan alltid på något mer jag ska skriva efter det, haha. Och det stör jag mig på, jag vet inte varför men det blir bara så.

Men nu SKA jag skriva senar, om kanske 10, 5 eller 2 minuter.

JAG VILL HA JOHAN FALK FILMERNA, GE MIG ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0