Mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Nu har jag målat mina naglar, dom blev blåååå, gulligt va?
nu ska jag sova, eller jag ska läsa. Måste ju också göras...
I´m happy, why? det vet jag inte själv heller?
aja, imorgon ska jag vara med Frida och towa, fuuuun!
men jag skriver mer imorgon för nu dör min data snart,


+++++ att jag är jätte törstig, men jag vet inte om jag orkar gå till köket och hämta vatten :(

är det någon som kan hjälpa mig med bloggen snart eller ?
och jag vill ha så det  kommer sötasmiliesar när jag skriver t.ex :), så ska det komma en gul gubbe, men jag vet inte hur man fixar det. Jag vet inte hur man fixar med  en blogg, så varför har jag en? kan ju nästan inte med hur man skriver ett inlägg heller.. haha jo det kan jag eftersom jag är så duktig nu och skriver ofta!
Jag tycker att det är ganska störande när någon har en blogg men inte uppdaterar så ofta.. man går ju in på bloggar för att läsa nya saker, eller hur?



nuuu blir det sleeeptime, skriver imorgon.      Sweet dream ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0