Night

Nu borde jag sova om jag ska orka upp imorgon.
Ska lägga mig och läsa några sidor i Sandor/Ida, ganska bra bok.
Har sätt filmen några gånger eftersom jag har den hemma.
SNÄLLA kan npgon hjälpa mig med headern?
jag vill att min blogg ska se bra ut någon gång.
Kanske hinner skriva ett inlägg imorgon innan skolan,
hinner aldrig göra det annars för mina morgonar är så stressiga.
Jag vaknar, äter frukost, fixar mig sen är det bara tio minuter kvar
till bussen går, då hinner jag aldrig blogga. Det vill jag hinna !

Men nu måste jag iallafall sova, eller aaa iallafall stänga av datorn,
för jag har inget batteri kvar.
Hoppas att jag hinner skriva ett inlägg imorgon bitti då !
 
kanske hinner lägga upp nån bild på dagens dresscode med.




                                              Sweet dreams♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0