öppna din inkorg. (dödsroligt!)

Tryck neråt tre gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första
frågan. Sen fortsätter du tre gånger ner och det är dina svar.


Vad vill du säga till den snyggaste du vet?
haha jag fick alla sms nu :O

Vad säger folk bakom din rygg om dig?
jo det är säkert :)

Vad är din största önskan?
kolla hans leende!!

Vad är din innersta hemlighet?
bra, jag ska kolla :)<3

Vad sa dina föräldrar då du föddes?
Haha! ja okej :)

Vad säger din bästa vän om dig?
ja jag tror det, får du ? :)

Vad säger du när du sover ?
vadårå :)

vad skriker du när du inte får som du vill ?
11 tror jag :) <3

och när du äntligen fått som du vill ?
ja, fanny och anja :)

Hur berättar du för någon att du är kär?
har du ätit nu? :) <3

Vad säger du när du får syn på ett spöke?
nu kommer jag :)

Vilken är din bästa raggningsreplik?
varför de? :)

När du är arg så säger du oftas
men jag måste veta innan 2 för då åker vi :)

Om du ska göra slut, så säger du:
vad heter du på bloggen då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0