saknar..

Har inte hunnit skriva någonting på bloggen nu. Men igår så var jag ute på köpingen med Klara, hittade inte så mycket bara en skjorta från fifty. Efter vi varit på Köpingen gick vi på coop och köpte en annanas och mjölk cholkad, sen gick vi upp till klara och och doppade annanasen i smält choklad, det var jätte gott!. Klockan sju kom pappa och hämtade oss, då åkte jag hem och åt sen GICK jag och klara till statoil och handlade lite gott som vi kunde ha till filmen, sen sov klara hos mig. Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade klockan halv ett, åt frulle, duschade sen åkte jag till min kusin som fyller 8 år! vi åt jätte god mat där sen fick vi tårta. När jag kom hem så kollade jag lite på tv, och nu ska jag göra iordning lite fika sen trycka igång en film. Imorgon ska jag och några till sova i en stuga, kommer bli sjukt roligt!

På mångad börjar skolan igen.. Måste verkligen börja vända på dygnen nu, sover ju bort hela dagarna.. så imorgon ska jag ställa klockan, kliva upp i tid och hinna göra mer saker!


Skriver mer imorgon,ciaaao!

 

                                                                             Saknar hur det var då.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-06 @ 13:49:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0