söndag

Har nyss kommit hem från kyrkan, det var långtråkigt och jag måste gå dit 9 gånger till!! man fick doppa något bröd i vin om man ville, men det gjorde inte vi för det var jätte många som drack ur den där man skulle doppa i,  fräscht.. Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag tror jag ska städa lite på mitt rum sen ska jag nog göra lite på min engelskatext och lite på SO:n också, den här veckan har jag caféterian med Anna och Oskar, så då måste jag jobba ganska mycket hemma så jag hinner li klar till vecka 4. Imorgon ska jag och Klara gå och hämta våra biblar för klara  har inte fått sin än och min konfrimations ledar har min.

 bild sen jag och klara var i stockholm, vi knäppte kortet för våra fötter var feeeeeeeeeeting röda efter vi hade gått på stan.

Kommentarer
Postat av: klaraengström

omg, mina ben:)

2010-01-18 @ 21:23:18
Postat av: SVAR

hahaha, och en bit av min fot. :)

2010-01-19 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0