Söndag.

Snart ska jag kolla på en annan del av köping, sen Johan falk. Hann inte uppdatera något i helgen men jag ska försöka göra det i veckan, men jag kan berätta hur min helg har varit.

Fredags: Åkte jag och Klara hem till Karl, vi spelade mitt favvorit tv-spel, BILAR! sen gick vi ut för jag skulle få köra Karls skoter, men jag vågade inte först så jag sa att jag kunde åka med han sen kunde jag köra. Han sa att han inte skulle köra fort men såklart gjorde han det... Det gick så fort så jag tappade andan, hahaha. Men jag vågade iallafall köra till slut. Sen kom Klaras mormor och hämtade oss, då åkte vi hem till mig och kollade på Mr Bean men jag somnade till den. Sen vaknade jag av att klara skrek: LINNEA SOVER DU ?!, JAG TAPPADE MIN MOIL UNDER DIN SÄNG. så då blev jag galen på henne. klockan 01.00 gick vi och la oss.

Lördags: Åkte jag, Klara och pappa in på ljusdal för jag skulle köpa nya skor sen åkte vi på IP och kollade på bandy, men det var så kallt så vi gick hem efter 20 minuter. Då åkte jag hem och åt kycklingsallad sen kom Klara till mig igen. Efter att vi hade fixat oss så gick vi till Emil, jag trodde inte att det var så långt till han men det var visst det, typ en mil eller nått. Jag hade min systers UGG´S på mig, JAG HAR F*N ALDRIG HAFT SÅ HALA SKOR PÅ MIG, hållde fan på att halka typ 3029480293 gånger, men lyckades bara ramla riktigt hårt 2 gånger,hahahah ena gången ramlade jag på ryggen så jag kom inte upp, sen alldeles utanför Emils hus var det en liten nedförs backe då halckade jag medans jag pratade i telefon, så när jag kom in trodde jag att jag hade brytit nyckelbenet för det gjorde j*vligt on när jag rörde mig och när jag skrattade, men klara bara skrattade åt mig. Sen gick vi hela vägen hem igen, när vi kom hem åt vi godis sen kollade vi på film sen somnade vi.

Idag: Åkte vi till kyrkan på gudstjänst, bara 8 gånger kvar nu sen slipper jag gå dit!. aja, det var en gubbe som satt bakom oss och sa helatiden as högt : HALLELULJA JESUS! och han satt alldeles själv så jag vet inte riktigt vem han pratade med. Sen fick vi fiiiiika efter det gick jag och Klara till mig och kollade på TV och åt annanas och smält choklad. Nu är jag hemma hos mamma och lyssnar på musik.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske inte kan vara med på träningen för jag är så förkyld, men hoppas att det blir bättre tills imorgon. Skriver mer efter Johan falk filmen kanske, för nu ska jag kolla på HETINGEN frank wagner ♥
Justja, det gick jätte bra i kafeterian, jag fick VG !

Kommentarer
Postat av: klaraengström

jävla tattare du;)

2010-01-25 @ 15:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0