söndag

I fredags var jag och Klara på Inferno, vi gjorde inte så mycket mer än att tejpa ihop Jimmys händer så han inte kom loss, hahahahah rätt åt dig !
vid 23.30 gick vi hem till mig och kollade på ciao bella, Längtar som fan till Gothia nu!. Sen gick vi och la oss. vaknade klockan halv nio på en lördag?! för vi trodde att träningen började halv tio men den började klockan tio.. Det var första träningen på jättelänge nu, det var bara 8 stycken på träningen men det var roligt ändå. När jag kom hem duschade jag fixade mig och sen åt jag. Efter det åkte jag till Klara där var Hedda också, klockan halv sju gick vi ner till bio:n för vi skulle kolla på Luftslottet som sprängdes men när vi kom dit så satt dom upp lappar att bio:n var försenad till klockan halv nio, så vi gick på Coop och köpte godis sen gick vi på pizzerian och bara satt där inne och värmde oss. Filmen var bra men man hoppade till några gånger eftersom alla skrek. Efter filmen gick jag och klara upp till henne och kollade på en film och satt vid datorn sen gick vi och la oss.   Vi vaknade klockan tolv imorse, då gjorde vi frukost sen åkte vi hem till mig och kollade på film, det går inte att göra något annat när det är    -25 grader, Imorgon börjar alla i skolan förutom vi, mihihih, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska vara med Sandra sen ska jag på träning. Nu ska jag göra iordning lite fika sen ska jag kolla på en annan del av köping och sen Johan Falk♥.   Skriver kanskemer sen innan jag lägger mig annars skriver jag imorgon.

Har inte hunnit skriva så mycket den här veckan men jag skriver när jag har nått att skriva om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0