Torsdag

Idag var det hemstudiedag, jobbade inte så mycket eftersom jag har kafeterina men jag ska försöka jobba lite imorgon innan jag ska göra något. Idag har jag bara haft otur nästan.. När jag kom hem från skolan så var min mamma och min syster i hudik, och såklart hade jag glömt att ta med min nyckel så jah kom inte in.. fick vänta e1 ½ timme tills klara hade slutat. När jag väl skulle gå till Klara helt jävla frusen så går tågbommarna så jag får vänta där i typ fem minuter! lika hände nyss när jag och klara skulle till Giganten, så nu kommer jag säkert bli sjuk tills i helgen också.. kul liv. Mitt internet är segt eller så är det något fel på min blogg bara. I helgen ska jag försöka fixa min design också, om jag hittar någon som kan hjälpa mig. Nu ska jag läsa lite i Sandor/Ida sen ska jag sova tror jag, kommer nästan inte upp på morgon för jag är så trött. Kommer nog bli mer uppdatering i helgen också för jag har inte haft så mycket tid med det nu för jag måste verkligen bli klar med SO:N ovh svenskan tills nästa vecka.

Skriver mer imorgon, ciaaaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0