Torsdag

Skolan idag har varit rolig. Igår fick vi göra några hattar som skulle framhäva(?) hur vi ville bli behandlade, så idag fick vi göra teater.
Vi var i småa grupper, jag var med Anja, Frida, Marcus och oskar. Våran teater handlade om att jag var en tjej från Egypten som blev kränkt av min lärare, och att oskar blev favvoriserad av läraren. Sen tog vi med lite från johan falk t.ex, jag skulle svara på enfråga men inte svarade dåså gjorde vi att marcus sa, SVARA, SVARa, svara du inte nu kommer jag k**lla dig i röven så hårt att du inte kommer kunna sitta på 2000 år. Hahahhahaha då var det menigen att jag skulle grina men jag började skratta istället. Men det var roligt att kolla på dom andras med, för allas var roliga och jätte bra !

Nu ska jag göra lite pastasallad sen skriver jag mer.
När man börjar blogga så´ligger man ju på blogg nivån : Grundnivå?    NU har jag kommit upp till : basnivån, ganska nöjd faktiskt, men jag vill ju såklart komma högre upp !

aja skriver mer sen :)

Kommentarer
Postat av: Frida :)

Våran teater ägde ! ;D

Jag har också kommit på bas nivå :D<3

2010-01-28 @ 22:58:19
URL: http://friiidanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0