trött

Kom precis hem från Towa och har nyss lagat mat. Idag i skolan så kom det ensom hete mike dit och pratade om döden med oss.. Men det var samma som vi fick lyssna på när vi var på konfrimationen, men det gör ingenting. Efter skolan  gick jag till Towa och vi gjorde inte så mycket. Nu ska jag duscha sen ska jag ta på mig en ansiktsmask, läsa sen sova. Jag orkar nästan inte gå upp på morgonen, jag snoozar om klockan i en halvtimme innan jag orkar gå upp. Imorgon är det hemstudie dag, då ska jag jobba mycket ! sen efter det skajag vara med klara, jag vet inte vad vi ska göra men det får vi väl se då!

Det blev ingen träning idag, vi skulle ha spelat snöfotboll, UTE! men det vart för kallt det är ju -20 grader. Så då blirdet träning på lördag istället. Kanske skriver mer efter jag har duschat annarsskriver jag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0