Torsdag

Gårdagen: mötte upp Anna och Sofie sen cyklade vi hem till padre, när vi kom dit kollade vi lite på film sen cyklade vi till coop och köpte lite namnam!
Sen hem till mig igen, kollade på film och sen somnade vi.
Klockan kvart i åtta vaknade vi av att anna skrek : kolla vädret!!
sen somnade vi om och då sa hon: det regnar..
så då kollade jag ut och då var det strålande sol.
Så vi gick ut och solade lite, eller vi gick upp till emelie men vi vågade inte riktigt gå in så när emelies pappa kom ut gömde vi oss bakom deras soptunna men då sa hann att det bara var att komma till baksidan och sätta sig. Vi satt där ute och solade när Emelie vaknade, den brunisen!
Solen tar som fan på hennes altan, så vi satt där ett tag och hade lite olja på oss men sen sa emelie att hon hade bara haft lite vatten på sig, och hon är verkligen brun så då testade vi också det, man fick i alla fall lite mer färg!
Lite senare åkte jag och Anna moped till kiosken och köpte glass sen åkte vi hem.
Nu sitter jag hos mamma och ska plugga lite till matten som jag ska göra klart tills imorgon, hoppas det är jätte fint imorgon  så att man kan sola mer.
Nu hinner jag inte skriva mer, uppdaterar nog mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0