Boys

detta är hett på killar.

[x] killen är grym på fotboll.
[ ] killen är kickboxare.
[ ] killen vet allt om astrologi.
[ ] killen dansar breakdance/street.
[ ] killen kör motorcykel.
[ ] killen är kristen.

detta tycker jag är löjligt.

[ ] killen pluggar som besatt inför alla prov.
[ ] killen rakar armhålorna.
[x] killen tycker om att dansa salsa.
[ ] killen har alltid keps.
[x] killen har typ 5 st JLtröjor i olika färger.

detta är klart ett minus.

[ ] killen är fattig.
[ ] killen bryr sig inte om att fixa håret.
[x] killen röker/snusar.
[x] killen har mjäll.

vilket funkar bäst?

[ ] köpa en massa presenter.
[x] sms:a mig så ofta du kan.
[x] visa att du uppskattar mig.
[x] ring och överraska mig mitt i natten.
[x] smörj på med en massa komplimanger.

när vi festar..

[ ] ska vi tävla i vem som kan supa bäst.
[x] vill jag sitta i ditt knä hela tiden.
[x] festar vi var för sig med våra kompisar.

killen..

[ ] ... får bara göra sig fin för min skull.
[ ] ... ska se till att alltid vara snygg och fräsch.
[x] ... ska bry sig, men med en avslappnad inställning.
[ ] ... ska inte bry sig om hur han ser ut.
[x] ... måste duscha varje dag.
[ ] ... med läckra JL-tröjor får mig på fall.

killar som..

[x] försöker sjunga trots att de inte kan är så söta.
[ ] sjunger är bögiga.
[x] kan sjunga är hett.

svenska flaggor på alla kläder.

[ ] visar att killen verkligen bryr sig om landet.
[x] visar på taskig klädstil.
[ ] är rasistiskt.
[ ] är så snyggt, jag har själv en del.

killar med skägg..

[x] .. raka er!
[ ] är killar med stil.
[ ] .. är oftast mognare än killar utan skägg.
[ ] är sexigt.

lite blyga killar..

[ ] är bögiga.
[ ] är mesiga.
[x] gör mig osäker.
[ ] är supergulliga.
[ ] tilltalar mig inte.

killar som tränar regelbundet..

[x] är hett.
[ ] får mig att känna mig underlägsen.
[ ] är både bra och dåligt.
[ ] har inte tid med förhållande.

min smak.

[x] långa killar säger allt.
[x] kläderna gör mannen.
[x] mörkt hår, lagom muskler och charmigt leende.
[ ] En nordisk prins: blond, blåögd med vikingkropp.
[x] alla med söta blåa ögon och sommarhår.
[ ] rockkillen, mystiskt tilldragande..
[ ] snaggade hiphopare är så manligt.

killen måste..

[x] ... ringa så ofta som möjligt, annars tröttnar jag.
[ ] ... acceptera att jag inte tycker om att prata i telefon.
[x] ... ha ett liv utanför förhållandet också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0