Lördag

Igår blev det att jag gick ut och mötte Towa, Oliver, Manne och Mattias.Vi gick typ bara runt sen blev det så kallt att vi gick in och värmde oss på statoil till klockan 11.00;). Då följde Oliver och Manne med mig en bit hem.
När jag kom hem kollade jag lite på någon film sen gick jag och la mig.
Idag vaknade jag runt 11 då skjutsade pappa in mig på Ljusdal där jag var med Elin och Linnea. Vi fikade och kollade lite i affärer. Sen när vi skulle gå hem gick vi in på statoil och köpte en varsin Ben&jerrys ;) haha.
Nu sitter jag här och har precis duschat, ska snart äta sen kommer Shelton hit. Då ska vi kolla på film och melodifestivalen finalen! jag hejar på Erik Saade. Om han är kvar, men det tror jag... jo det måste han ju !
aja jag skriver mer sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0