Måndag

Igår kom Emelie och hämtade mig hos pappa, då åkte vi ner på station och tog tåget ner till Bollnäs. När vi kom dit gick vi till hennes lägenhet som var jätte fin! och packade upp sen gick vi på ICA och handlade lite frukost. När vi kom tillbaka så satt vi lite vid datorn då kom vi på att vi ville göra smoothie, så då gick vi tillbaka till ICA och köpte en banan och lite hallon ;)
När vi kom tillbaka där ifrån så lockade Emelie håret medan vi väntade på Frida, när hon kom så Spelade vi lite Band- hero sen kollade vi på Dude where is my car? sen lite på beck. När vi låg i sängenoch nästan sov så kom vi på att vi hade glömt att göra smoothie :) haha.
Idag fick vi följa med på IB, hennes gymnasium. Det var jätte roligt där! Vi fick vara med På historia, matte, spanska, svenska och naturvetenskap (tror jag). Allting är på engelska förutom svenska och spanska. Jag tror att jag vill gå där för det värkar jätte bra och jätte roligt!
Imorgon ska jag på Broman med Towa och Cataraina.
skriver mer sen för nu ska jag sova lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0