Tisdag

Idag var vi ju på Broman. Först åkte vi bussen 07.50, som towa höll på att missa ;) haha. När vi kom fram gick vi till någon som hette Arja(stavning) sen gick vi till SP, dom hade typ skärgårds lektion så vi blev ut placerade i grupper. Hon som jag var med förklarade jätte mycket till mig om hur man kunde räkna ut hastigheten och något mer men det har jag glömt bort.. Sen fick vi följa med dom när dom hade rast, då satt vi oss i cafeterian och spelade kort. Jag förlorade på dom första gångerna vi körde! haha, men jag fattade faktiskt inte vad vi skulle göra ;)
Sen fick vi följa med på matten och på ett projekt som dom skulle börja med. Efter det åt vi lunch sen gick vi med juridik klassen på ett projekt dom skulle börja med, men dom skulle på rikstan och allt annat som vi har gjort nästa vecka så vi kunde ganska mycket ändå.. hahahaha! :) sen fick vi testa ett juridik prov som dom gjorde, det gick ganska bra ändå tror jag, OCH JAG KUNDE FÖRSTA FRÅGAN! wiiihooo! :) Alla var iallafall jätte snälla på oss ! :)
Efter vi hade slutat så skulle vi gå till bussen när det hände en liten tråkig sak.. ;)
Jag och Catarina sprang upp för en backe och catarina skrek : Åh, vilken vårkänsla jag får. Sen börjar hon jaga mig och jag skriver : hjälp, jag har ett psyk efter mig.
Då ska sååååklart Catarina ta i med hårdhandskarna, så hon buttar ner mig i en snöhög så jag tar emot mig med ansiktet rakt i snöhögen. Men det var ju inte snö eftersom allt hade smällt så det var bara is/ hård snö kvar. Så jag fick fläskläpp och skrap- sår på näsan och överläppen! trevligt.. så alla som såg det där från gymnasiet, det var Catarina som lackade lite. haha.
När vi kom fram till stan gick vi och tittade lite sen gick vi och åt på Jambo, dom har så sjuuukt goda makor där så.. Sen gick vi på Åhlens, där köpte jag B U S och en mascara. Sen på Ur och penn köpte jag ett par nya solglasögon! innan bussen köpte vi jättemycket godis på hemmakväll, det var jätte mycket godis att välja på.. ;)
Dagen var iallafall bäst, likasom igår på IB.
Imorgon kommer spanjorerna! så jävla pirrigt just nu, men jag hoppas att det kommer gå bra för mig och Frida. Vi ska hämta dom runt 06.00 / 07.00 imorgon på stationen sen ska vi vara på skolan klockan 11.00 så vi hinner hem med hennes väskor!
Kommer att bli grymt kul att spendera en heeeeeeel vecka med frida ! och dom andra också! :)
men jag kommer nog inte att kunna uppdatera så mycket eftersom vi har fullt upp hela tiden så det här är kanske mitt sista inlägg tills på tisdag / onsdag. Men det kan man väl leva med :)
Ååh nu måste jag packa till jag ska till Frida imorgon ! :D happyface
fan vad mycket jag har skrivit, 99 % av allt somjag har skrivit är tråkigt i guess.. och fan vad svårt det var att göra %%%%% tecken :S
aja.. nu ska jag inte skriva mer.  Puuuuss !

Kommentarer
Postat av: frida

Grotta (y)

<3

2010-03-17 @ 08:03:35
URL: http://friiidanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0