söndag, dålig update!

Gävle var heeeeeelt underbart!
Hittade inte så jätte mycket, men lite i alla fall. Vi hann till och med se en uteliggare som grinade, jag tyckte så synd om honom så jag villa ge han min mc flurry så att han skulle bli glad.
Sen på kvällen åkte jag hem och grillade sen åkte jag vidare till Anna och sov där, vi kollade på en beck film i tio minuter sen somnade vi klockan halv elva, HALV ELVA!
När vi vaknade så fortsatte vi kolla på den sen åt vi korv till frukost sen började vi fixa oss, sen kom Sofie dit en stund innan hon åkte på moppekurs. Då cyklade jag och anna ner på ljusdal men det regnadeså vi hade ett paraply med oss så det gick gryyymt!
Vi stod och väntade på att Sofie skulle sluta i typ 50 minuter i regn! men det var roligt haha.
Nu städar jag ut min garderob som jag snart ska fylla med nya sommarkläder!
Uppdateringen ska bli bättre, jag lovar.
Men jag har inte hunnit

Kommentarer
Postat av: anna

du är grym linnea !

jag älskar dig ! <3

2010-05-23 @ 20:38:39
URL: http://annaolofssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0