Big Fat Bass

Idag på idrotten fick jag jätte ont i magen så jag åkte hem, men nu är det bättre. 
Har precis gjort egna pannkakor och ska snart ut och gå LÅNGT med Sara, sen när jag kommer hem ska jag baka.
Imorgon Har vi nationellaprov i engelska.. Sen efter det åker vi till Bollnäs för g-fest! som vi har taggat till i flera månader typ, haha. Men jag har inte hunnit kolla på vad jag ska ha på mig.. hoppas att jag hittar något! ska gå till pappa och kolla om jag har något där, jag skriver mer när jag kommer hem! 




Kommentarer
Postat av: Birgermargrete

This is great please keep on the good and wonderful work.

2012-01-25 @ 10:56:37
URL: http://birgermargrete.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0