Söndag

Igår var jag med Catarina, Frida och Towa. Vi gick mest runt bara sen kom det massa folk till centrumgrillen och då var vi där ett tag sen följde vi med Sara och Lina till Statoil. 
Efter det gick jag och Towa hem till henne och sov där, när vi vaknade kollade vi på körslaget sen gick vi en liten sväng. 
Nu sitter jag bara hemma och ska snart börja fixa mig för ikväll ska jag på Bio men några tjejer!
Vi ska se hur många lingon finns det i världen, heter den så? 
aja, jag hoppas att den är lika rolig som den verkar! 
Och innan det ska jag gå på coop och handla lite goodis.
Imorgon ska jag kolla på ny byxor eftersom att alla mina går sönder, ett till tecken på att jag har blivit stor, hehe. 


Jag skriver mer när jag kommer hem! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0