12

Idag har jag städat ur min garderob, skönt för då kan jag fylla på den med mer när jag är i stockholm nästa helg.
Sen åt jag lite pannkakor och senare drog vi hem till anja för att bara tta det lugnt, vi var på statoil en sväng också och då skulle vi köpa lite klubbor, jag handlade för 7 kronor, det vet jag. Men när jag kom till kassan så sa hon att det blev 8 kronor, så jag reagerade inte utan jag stoppade i 7 kronor sen drog jag och då sa hon till min vän "- men nu fick jag bara 7 kronor av henne." 
så måsta dom typ stänga av hela kassan för det blev något krångel, hehe. Rätt pinsamt jag vågade inte gå in igen sen heller, men det var faktiskt jag som hade rätt. Dom har ingen koll på klubborna där.. synd.
Men nu ska jag gå och lägga mig, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0