färdig!

Har precis packat klart den stora väskan och ska nu börja packa handbagaget. 
Eftersom att vi inte kommer ha  tillgång till våran packning på hela buss och båt resan så måste jag packa ner neccisär och sånt i handbagaget, men när jag precis ska börja med det så är min lilla neccisär borta? 
Såklart.. så nu måste jag ha en ful prickig neccisär som är JÄTTE liten.
aja, ska försöka att hitta den nu, hoppas att jag gör det också.
Det här blir kanske det sista inlägget på en vecka, men jag tar med kameran till Tyskland så när jag kommer hem så blir det en massa bilder där ifrån, på vad vi har gjort och vad jag har handlat. Vi kommer att få Shoppa i Gdansk på måndag och där är det jätte billigt, så hoppas att jag kommer hitta mycket saker där. 
Jag ska försöka leta efter jätte mycket snygga smycken och väskor och sånt!
Jag suger på att skriva långt, så med det här säger jag. Hejdå!


och Godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0