Gordita

vaknade precis, har börjat sovit bort dagarna.. men det gör inte så mycket när det inte är fint väder.
Idag ska jag klippa gräsmattan hemma hos pappa, det är faktiskt rätt jobbigt så det blir lite träning! sen får jag ju pengar för det också, så varför inte?
Har inte tränat på evigheter heller så efter det ska jag försöka att stå plankan i en minut ;) 
Eller så går jag ut och går.
Ikväll blir det väl att umgås med mina fina vänner, riktigt mysigt!


Just det, igår cyklade jag och towa till nore och satt där ett tag, sedan cyklade vi in till bryggan och där var de andra tjejerna. 
Sen åkte vi till sibylla för att träffa pelle marcus och josef!
Efte ett tag åkte jag och frida hem, då kollade jag lite på SKINS sen somnade jag.
- weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0