När jag blir stor..

.. så ska jag först bli au pair i ett varmt land, helst typ i Spanien eller ett engelsktalande land, och det vill jag göra på sommare efter att jag tagit stundenten! Sen ska jag försöka hålla mig kvar utomlands för allt är så bra där, god mat, god dricka och sommar i stort sätt hela tiden! hur underbart skulle det inte vara att slippa den kalla svenska vintern i några år?
Och sen efter att jag har tröttnat på det så kanske jag flyttar hem till Sverigen igen och då skulle jag vilja jobba i fjällen, helst i Åre.
Aa det är väl mina planer!

Ännu en gång, bilder från - weheartit.
Bara för att alla bilder där är så sjukt snygga och livar upp en blogg rätt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0