Coconut Tree

Blev inget Nore idag efter som min vän Catarina somnade om till klockan 1 och sen var det molnigt.
Så istället åkte viut med Emelie, towa och fanny, vi åt milkshake och satt och pratade. 
Men imorgon blir det Nore hela dagen, för då tar jag, emelie, towa och fanny båten med massa jordgubbar, melon, kladdkaka och andra goda saker till Nore. Så jag hoppas på sjukt fint väder! Så Emelie kommer och hämtar mig med mopeden klockan tio imorgon så vi hinner handla allt och sen måste vi ösa ur vatten ur båten, sen ska vi bara hitta vägen till Nore, men det går nog bra tillslut. 
Ikväll ligger jag bara hemma för att försöka vila bort den lilla delen av förkylningen som jag har kvar, nu ska jag nog lägga mig i badet och läsa en massa tidningar sen kolla på något bra film och senare sova. 
Jag måste sätta igång med träningen snart också, det börjar märkas att jag inte har gjort nå avancerat sedan i vintras, hehe. Så ska försöka gå ut och gå långa promenader iallafall varannan dag nu.

Den här texten har ingen sammanhållning alls, menmen.
Jag skriver mer när jag har något att skriva om, om det inte blir något mer ikväll så säger jag Godnatt med det här!


- sen förra året jag och Towa åkte båt i Järvsö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0