sunny!

Har precis duschat och ätit efter en dag på Nore.
Klockan tio vaknade jag imorse av att det var molningt ute, så jag somnade om till klockan elva och då var det jätte fint väder och det var varmt också! Då kom emelie hit och hämtade upp mig, vi handlade melon och jordgubbar som vi skulle ta med oss. Sen kom fanny och towa, då åkte vi hem till emelie och började ösa ur båten, sen åkte vi på nore. Vi måste åka genom hela borrsjön först, sen älven och sen genom nore sjön tills man är framme, men det gick bra. Har fått lite färg på mina axlar och kinder idag iallafall! :) 
Nu ska jag ut och träffa tjejerna och det är fortfarnade varmt ute, så vi kanske åker ner och sätter oss på bryggan eller nått.

Imorgon ska det bli sommarens varmaste dag här, så då börjar vi dagen uppe hos emelie vid hennes pool sen kanske vi drar vidare till nore!
- Gullig bild, weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0